Wednesday 30 October 2013

BVSM - Teknologi Mesra Alam



Matahari adalah ibu kepada semua sumber tenaga yang mendorong hampir semua kehidupan di planet ini. Hidup makhluk adalah makhluk tenaga, atom dan elektron dalam badan kita mewujudkan satu medan tenaga yang mengalir untuk memberikan tenaga yang mencukupi untuk sel-sel kita untuk bekerja secara optimum. Dalam erti kata lain , tenaga adalah daya hidup dan ia adalah sumber kesihatan manusia dan tenaga.

Mengimbangkan tenaga adalah berdasarkan kewujudan corak tenaga di dalam dan di seluruh badan yang membentuk matriks yang digunakan oleh tubuh untuk mengekalkan dirinya dalam keadaan " kesihatan ". Bidang tenaga manusia juga perisai pelindung yang mengekalkan badan yang sihat. Sel-sel badan berkomunikasi antara satu sama lain dengan menggunakan panjang gelombang tertentu ( kekerapan) dan panjang gelombang ini adalah unik untuk setiap orang. Semua tisu termasuk kulit , hati , tulang dan organ-organ lain mempunyai ayunan mereka sendiri dan mereka bergema pada kekerapan mereka sendiri khas . Bio resonans bermakna mencari dan lulus pada semua frekuensi yang diperlukan untuk rangsangan dan akhir peraturan organisma, dan memberikan badan peluang untuk pertumbuhan semula diri.

Walau bagaimanapun , pemodenan hari ini telah membawa kepada penurunan drastik dalam bidang tenaga manusia. Gaya hidup tertekan, penggunaan meluas alat elektronik , pencemaran alam sekitar , pemakanan yang tidak seimbang , gaya hidup yang tidak sihat dan bernafas dalam racun telah menyebabkan ketidakseimbangan frekuensi elektromagnetik atau medan tenaga. Blok tenaga yang ditubuhkan dan bidang tenaga manusia menjadi tidak seimbang , menyebabkan jurang dan mengganggu aliran tenaga penting atau tenaga kehidupan . Oleh itu, aktiviti-aktiviti fizikal organ-organ yang dihalang dan akhirnya membawa kepada pelbagai jenis perubahan patologi dan penyakit kronik.



Tidur merupakan satu pertiga daripada aktiviti sepanjang hayat kami, supaya tidur yang berkualiti dan selebihnya adalah penting untuk kita secara keseluruhan kesejahteraan. Ia adalah penting untuk kesihatan fizikal dan mental, dan untuk mengoptimumkan fungsi harian kita. Apakah tidur yang berkualiti? Tidur yang berkualiti bermakna mempunyai jangka masa yang mencukupi dan kedalaman lain yang menyebabkan satu perasaan sedar dan segar sepanjang hari.


Apabila tubuh badan kita rehat, semua sel-sel kita diperbaharui dan dicaj semula, kerja-kerja pembaikan yang berterusan kepada kecederaan dan penyakit berlaku; aktiviti otak kita yang emosi kawalan, proses membuat keputusan, dan interaksi sosial menutup, membolehkan kita untuk mengekalkan optimum emosi dan fungsi sosial apabila kita terjaga. Tidur juga menguatkan kehadiran fikiran dan kesedaran kita, membuatkan kita berasa bertenaga dan fizikal yang lebih peka. Ia juga meningkatkan ingatan kita dan keupayaan pembelajaran, mengurangkan tekanan, ketegangan dan keresahan. Satu tidur yang berkualiti menyimpan hati kita sihat dan mengurangkan risiko kemurungan.



Anda boleh dengan mudah mendapatkan semula kira-kira dan kesihatan anda dengan kuasa penyembuhan BV Sleep Mate. Ini meliputi tilam khusus untuk keperluan individu anda. BV Sleep Mate membantu untuk membetulkan frekuensi getaran disharmonic, melawan dan menafikan ini gelombang patologi sambil menguatkan gelombang fisiologi yang positif yang membina aura yang sihat dalam badan kita. Dengan mempengaruhi aliran tenaga, kita mengingatkan badan keadaan semula jadi kesihatan. Satu aliran harmoni tenaga kehidupan seluruh badan dinyatakan secara fizikal dalam aktiviti selular dan biokimia yang seimbang dan meningkatkan aktiviti keseluruhan badan dan minda. Apabila anda bangun, anda berasa lebih cergas dan bertenaga. Untuk penggunaan jangka panjang, ia memberi manfaat kepada badan kita dari segi mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan daya ketahanan badan dan kualiti hidup.



Certificate For Radiation Screening



Keistimewaan BV Sleep Mate : -

  • Meningkatkan metabolisme
  • Mengaktifkan fungsi sel-sel
  • Melancarkan peredaran darah
  • Meningkatkan daya tahan tubuh dan meningkatkan sistem imun
  • Meningkatkan tahap tenaga
  • Menstabilkan emosi, melegakan tekanan dan tekanan
  • Reenergizes, pembaikan dan meremajakan sel-sel
  • Meningkatkan kesihatan
  • Meningkatkan keupayaan penyembuhan semulajadi
  • Baki dan mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal
  • Melegakan keletihan dan sakit
  • Merangsang dan mengawal sistem saraf autonomik
  • Menggalakkan fungsi jantung
  • Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti


Sesuai untuk : -

Sakit kepala, sakit haid, melegakan kesakitan, sakit perut, menghilangkan sakit otot, menghilangkan sakit gastrik, mengurangkan sakit belakang, membantu dalam leher, melegakan kebas.


Salah Testimoni BV Sleep Mate - Kecacatan Saraf Otak


More testimoni search : -



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...