Monday 3 June 2013

Bio Velocity Sleep Mate - Testimoni



Subhanallah, AJAIB kann..

HANYA dengan sentuh, baring, tidur mampu mencegah & merawatpelbagai jenis penyakit...

GABUNGAN Teknologi Modern & Alam Semulajadi

*
*
*




Testimoni 1 : Kencing Manis



Lagi Testimoni Bio Velocity....Pn Suhaila 30thn..mengidap PENYAKIT DIABETES sejak usia 26 thn.. 4 kali sehari suntikan insulin..Bacaan suntikan insulin sebelum makan 14 dah 4 tahun..

ALHAMDULILLAH..selepas lebih kurang 2 minggu menggunakan BIO VELOCITY SLEEP MATE dengan izin Allah ..Pn Suhaila terperanjat apabila bacaan gula dalam darahnya turun.Paras bacaan gula semakin normal iaitu 4 - 6 bacaan..Syukur Ya Allah..Tangan dan kuku serta wajah mula kemerah-merahan...Perjalanan darah semakin lancar..Imunisasi semakin mantap..Syukur Syukur Syukur ALHAMDULILLAH..

Kerisauannya semakin lega. Tidurnya lena. Gangguan waktu malam kerana sering terjaga dan kerap ke tandas juga semakin kurang.Hati lebih senang. Stress pun kurang. Badan semakin sihat dan bertenaga.

Bio Velocity Sleep Mate bukan ubat. Ia hanya pelapik tilam yg menggunakan tenaga cahaya matahari yg diseimbangkan dengan garam buluh serta telah disuntik pada fabric velocity.

Pesakit disyorkan terus makan ubat seperti biasa dan menjaga pantang makan sebagaimana dinasihatkan doktor anda.
Sabar menunggu result. Gunalah velocity dengan konsisten dan minum air yg banyak.



Testimoni 2 : 


Alhamdullilah.testimoni terbaru..!!!!hanya dengan sehari sahaja tidur berlapikkan BVSM,seluruh family dapat tidur lena dan berkualiti.BVSM juga merawat dan menstabilkan kadar pH darah dalam badan menjadi normal serta melancarkan perjalanan darah.Ternyata BVSM terbukti dapat memberikan kita tidur yg berkualiti dan memelihara kesihatan kita dengan hanya tidur sahaja berlapikkan BVSM.

Keistimewaan lain Bio Velocity Sleep Mate : --
Melegakan sakit kepala, sakit haid, sakit perut, menghilangkan kesakitan otot, melegakan kesakitan gastrik,melegakan sakit belakang, menolong ketegangan leher, melegakan rasa kebas.





Testimoni 3 : Gout


Kasihnya seorang isteri terhadap suami tercinta.Sanggup berkorban apa saja..
Penderitaan suaminya yang mengalami masalah gout sejak 3 bulan yang lalu.....ALHAMDULILLAH...dengan izin Allah swt...setelah diselimutkan dengan BIO VELOCITY SLEEP MATE selama 15minit seluruh tubuh berasa kehangatan aura BVSM...moga sakitnya semakin berkurangan dan cepat sembuh...kita doa sama-sama..Jom kita hadiahkan BVSM ini buat yang tersayang..,,dapatkan FREE TRIAL dalam masa 30minit.. yang pasti hanya 10saat perubahan dapat dirasai..



Testimoni 4 : Gatal-Gatal Badan


GATAL-GATAL DI BADAN MENANDAKAN TOKSID YANG BANYAK DI BADAN
En. Din adalah seorang tukang masak sebuah restoran di Segamat. Demo tak sampai 1 minit telah memberikan keyakinan kepada En Din untuk memiliki BIO VELOCITY SLEEP MATE (BVSM). Ini kerana beliau berasa GATAL-GATAL di seluruh badannya. Kandungan ASID yang TINGGI didalam badan telah memberikan "HEALING CRISIS" seperti itu. Seterusnya BVSM akan berfungsi untuk menstabilkan PH badan dan lancarkan peredaran darah.



Testimoni 5 : 

 

Puan Hjh Sari Rupa bt Hj Kahar ini telah menghidapi berbagai-bagai penyakit yang tidak berjangkit seperti kencing manis, darah tinggi, kolestrol, susah untuk berdiri dan berjalan. Pada 1/4/2013, anak beliau telah memperkenalkan BVSM kepada beliau, lapis tilam tersebut telah memberi tindak balas yang positif kepada pesakit dan dalam tempoh 3 minggu beliau telah kembali sihat semula.Alhamdulillah dengan izin Allah



Testimoni 6 :


Adik darwisy dari Wakat Tapai , Marang ,Terengganu menggunakan bio velocity sleep mate ketika deman..selepas menggunakan bio velocity sleep mate selama 30 minit , bacaan suhu mencatat penurunan..bio velocity sleep mate boleh di gunakan di semua peringkat umur..insyaAllah.



Testimoni 7 :


En. Nong, 68 tahun dari Muar merupakan pengguna tegar BV Sleep Mate. Pak cik nie ada masalah buah pinggang, dialisis, kencing manis, darah tinggi, sakit kepala, sakit kepala & masalah sendi. Sekarang  beliau langsung tidak boleh berpisah dengan BV Sleep Mate sehinggakan travel pun bawa sama dalam kereta. Keberkesanan begitu terasa apabila sakit-sakit yang dialami berkurangan. Beliau begitu teruja kerana hanya tidur jer semua sakit dah hilang. Tak susah pun. Tak yah makan ubat. Tak yah berurut. Cuma perlu baring & tidur sahaja. Sekarang nie beliau kata, 'tidur terasa kekurangan tanpa BV Sleep Mate'.




Testimoni 8 :




Beri kepercayaan dengan melihat sendiri demo produk secara percuma..Tak rugi untuk mencuba.. Memang nampak pelik dan tak logik apabila dengan menggunakan BVSM masalah kesihatan mampu dipulihkan dengan izin Allah S.W.T.. Rawatan yang terkini tanpa sebarang pil, minuman dan juga senaman… 

Hanya gunakan semasa tidur anda akan merasai sendiri nikmatnya..

Jangan tunggu lagi untuk mendapatkan Bio Velocity Sleep Mate :




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...